سلام چطورین؟

امروز با حال بهترین اومدم. قالب اینجارو از زمستان به امیدوار تغییر دادم. دیگه هیچوقت به قالب دلگیر سیاه و خاکستری برنمیگردم. تمام تلاشمو میکنم بر نگردم.

حال بد حال بد میاره حال خوب حال خوب.

من روزای بد دارم روزای خوبم دارم. روزای بدم بیشتره روزای پر از ترس و استرس و دلهرم خیلی بیشتره ولی روزای خوبیم دارم که باید بهشون پرو بال بدم.

امروز ورزش کردم. میخوام دوباره درس بخونم و امید داشته باشم و امیدو بسازم. سخته البته از اونجهت که دیگه نوجوان سابث نیستم که به خودم انگیزه بدم و روحیات متفاوتی داشته باشم.

دلم ثبات می خواد . کی به ثبات می رسم؟ تلاش دارم به ثبات برسم. مشکلات از پا نندازتم.

خلی سخته ها خیلی. امیدوارم از پسش بر بیام.

کاش همه حالشون خوب بشه.

فعلا میخوام توی درد حال خوبی بسازم برای خودم. درد اساسی فراموش نباید بشه باید بمونه و محکم شه . جمله ی معروفی میگه چیزی که نکشت قوی ترت می کنه. و میخوام این ددر قوی کنه منو وقتی هنوز نکشتم و از پا درم نیورد وقتی 11 ساله دارم این رنجو به دوش میکشم.

باز میشه این در...